ОНЛАЙН-КОММУНИКАЦИИ В МАРКЕТИНГЕ
Аннотация и ключевые слова
Аннотация (русский):
Маркетинговые коммуникации через онлайн-среду быстро растут и их роль в структуре маркетинга постоянно меняется. Статья раскрывает информацию о различных аспектах интернет-маркетинговых коммуникаций. По мере того, как онлайн-медиа развиваются и распространяются среди потребителей, все больше и больше качественных данных атрибутов социальных сетей становятся доступными для компаний. В статье рассматриваются функции маркетинговых коммуникаций и делается акцент на том, как классические основы маркетинговых коммуникаций применимы в онлайн-маркетинге. Отличия онлайн-коммуникаций заключаются в более точном изучении целевой аудитории на основе данных атрибутов социальных сетей.

Ключевые слова:
онлайн-коммуникации, маркетинговые коммуникации, социальные сети
Текст
Online marketing communications are becoming more popular and their role is increasing in the structure of marketing. The article reveals information about various aspects of Internet marketing, Internet communications. As the development of social networks becomes more qualitative data attributes of social networks. Attributes are available for companies to customize advertising. The article discusses the functions of marketing communications and focuses on the application of the classical foundations of marketing communications in online marketing. Differences in online communications are more accurate study of the target audience based on the data attributes of social networks.
Список литературы

1. Duncan T. R., Everett S. E. Client perceptions of integrated marketing communications //Journal of Advertising Research. - 1993. - Т. 33. - №. 3. - С. 30-40.

2. Schultz D. E. Integrated marketing communications //Journal of Promotion Management. - 1992. - Т. 1. - №. 1. - С. 99-104.

3. Daymon C., Holloway I. Qualitative research methods in public relations and marketing communications. - Routledge, 2010.

4. Fill C. Marketing communications: engagements, strategies and practice. - Pearson Education, 2005.

5. Smith P. R., Zook Z. Marketing communications: integrating offline and online with social media. - Kogan Page Ltd., 2011.

6. Purcarea V. L., Gheorghe I. R., Gheorghe C. M. Uncovering the Online Marketing Mix Communication for Health Care Services //Procedia Economics and Finance. - 2015. - Т. 26. - С. 1020-1025.

7. Dey P., Roy S. Social network analysis //Advanced Methods for Complex Network Analysis. - IGI Global, 2016. - С. 237-265.

8. Wölfer R., Faber N. S., Hewstone M. Social network analysis in the science of groups: Cross-sectional and longitudinal applications for studying intra-and intergroup behavior //Group Dynamics: Theory, Research, and Practice. - 2015. - Т. 19. - №. 1. - С. 45.

Войти или Создать
* Забыли пароль?