. В данной работе идет речь об известных мифах заработка в сети Интернет.
слово, ключ, текст
1. Германов В.Е. // РАЗРАБОТКА МЕТОДИК ПОЛУЧЕНИЯ ДОХОДА С СИСТЕМ ЭЛЕКТРОННОЙ КОММЕРЦИИ // Наука и бизнес: пути развития. 2013. № 1 (19). С. 052-054.
2. Киселева Д.С., Долгова Т.Г. // ИНТЕРНЕТ КАК БИЗНЕС-ПРОСТРАНСТВО // Актуальные проблемы авиации и космонавтики. 2014. Т. 1. № 10. С. 373-374.
3. Bekmurzayev, I. (2017). SYSTEM APPROACH TO DEVELOPMENT IN MODERN CONDITIONS OF MARKETING MANAGEMENT BY ENTERPRISE. History. Economy. Geopolitics, 0 (1). Retrieved from https://internetnauka.net/index.php/geopolitika/article/view/14/2
4. Bekmurzayev, I. (2017). FEATURES AND OPPORTUNITIES OF KNOWN MANAGEMENT METHODS. Economy. Business. Informatics, 0 (1). Obtained from https://internetnauka.com/index.php/journal/article/view/178/134
5. Bekmurzayev, I. (2017). NEW FORMS OF INTERACTION BETWEEN PARTICIPANTS OF MARKETING CHANNELS OF PROMOTION OF INNOVATION PRODUCTION. Internet Science, 0 (2). Obtained from https://internetnauka.ru/index.php/journal/article/view/426/412